dinsdag 24 april 2012

oehoe?!

Het is bijna meivakantie, heerlijk! Dat betekent natuurlijk ook dat ik straks mijn naaimachine een weekje moet missen (die mag toch echt niet mee...). Dus deze week maar even flink doorwerken zodat ik dan ook echt vakantie heb. Nou ja werken???
Project 1 Een doosje voor de speldjes en elastiekjes van een klein meisje. 
Project 2 Uil-kraamcadeautjes voor een jongetje. Een knuffellapje, luiertasje en een muziekdoos. Ik kan zelf niet zo goed kiezen welke kleur muziekuil, dat mag ze zelf doen :).
Nog twee projecten, een paarse sterretjesslinger en een PTT-tas en dan... Vakantie!


4 opmerkingen:

  1. Blijft een lief stofje die met chineesjes:)
    En de uilen zijn ook al klaar! Super! De sterretjes doe ik wel:) Ben er al mee begonnen.
    Nog even en je hebt heerlijk vakantie!! Tot morgen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer leuk allemaal. Enne alvast een fijne vakantie gewenst.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige uiltjes.
    Ik vind ze ook beide erg leuk.
    Het doosje is ook erg leuk.
    Hmm lekker vakantie.
    Wij nstaan eerst nog op een markt dus
    ook nog even aan de slag.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je leuke dingen! Ik vind dat je een gezellig blog hebt. Ik ga je volgen.
    Als je zin hebt kom ook gerust eens kijken op mijn blog. www.tantetonnie.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen