zaterdag 19 mei 2012

poppen-pyjama

Wat een heerlijk weer! Lekker vandaag de tuin een beetje aangeharkt. Ik heb niet echt groene vingers, maar ik vind het wel fijn als het een beetje netjes is. Toen dat klaar was ben ik toch nog maar even achter mijn naaimachine gekropen.
Ik had nog wat poppenkleertjes op mijn 'to-do'lijstje staan, en vandaag heb ik het poppen-pyjamaatje gemaakt. Ik had er geen patroon van maar met wat aanpassingen van kleertjes die ik al eerder maakte lukte het wel. Dit is het geworden, wel lief toch?
Geniet nog van het heerlijke weer!

6 opmerkingen:

  1. Erg lief en leuk :- D groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja erg schattig daar kan ze mooi voor de dag meekomen!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te leuk-de BB-pop moet ook hip. Fijne zondagsgroet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat pyamaatje. Onze meiden hadden beide een pop en ik zou wat gemaakt hebben voor hun baby's! Altijd erg leuk om te doen. Vaak maakte ik dan iets voor de pop in hetzelfde als de meisjes. Enne die tuin............haha ik laat hem aan mijn man over. :-)
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt. Het is pietepeuterig werk natuurlijk. Kan ze weer heerlijk slapen. X

    BeantwoordenVerwijderen