woensdag 17 april 2013

Feestende juffen

Er wordt heel wat afgefeest op de school van onze jongens. Vorige week vierden de juffen van Maarten en Tim hun verjaardagen en nam één juf afscheid. Vandaag vierde juf Tjitske haar 25-jarig juf-jubileum op school. En voor feestende juffen moeten kadoos gemaakt worden. 
De kinderen van school gaven juf Tjitske een gezamenlijk kado en die mocht ik maken :), 
namelijk een stempel:
en een PTT-tas als 'bouwpakket':

Tjitske, van harte gefeliciteerd!

Voor de juffen van Maarten en Tim maakte ik nog deze stempels en etuis:



De jongens hebben genoten van alle feestjes! Op naar het volgende feest: de koningsspelen. 
Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige post, zo leuk!
Fijne week verder!

7 opmerkingen:

  1. Leuk als je dat kan hé. iedereen weer blij, en inderdaad soms lijkt het of er alleen maar gefeest wordt op school, het een is nog niet voorbij of het volgende bied zich alweer aan!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke cadeaus heb je gemaakt. Zo leuk, die persoonlijke stempels en ook dat postzaktaspakket mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Joke.
    Wat heb je er een werk van gemaakt. De verpakking was al leuk :)laat staan wat er in zat! Zoooo leuk om een eigen stempel te hebben!! Ik weet zeker dat ik hem héél veel ga gebruiken. En dan die tas....zou het me lukken? Ik ga ervoor!! En anders bel ik gewoon de hulplijn ha ha ;)
    Lieve groetjes
    Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie zou hier niet blij mee zijn ... mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joke, wat leuk die stempels?? En de juffen vonden het vast wel leuk om zo'n persoonlijk cadeautje te krijgen. Wat ben jij toch creatief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie stempels gemaakt voor de juffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, ook leuk dat je die stempelkussentjes er bij geeft!

    BeantwoordenVerwijderen