vrijdag 31 mei 2013

een kraammarkt...

Morgen een gezellige kraammarkt voor de boeg. Samen met Lizebeth van Bonjoli proberen we onze maakseltjes te verkopen. De laatste tijd maakte ik niet zo heel veel kraamkadootjes meer, dus nog maar even wat dingetjes in elkaar gezet. Het zijn allemaal eenvoudige projectjes, maar daar ben ik dol op :)!

\
Muziekdoosjes

Luiertasjes gevuld met doekjes en een luiertje 

Ook van een postzak


En nog wat smartphonehoesjes, gewoon omdat ze zo leuk zijn.

Ik ben er klaar voor en heb er reuze zin in!
Iedereen een heel fijn weekend toegewenst!




9 opmerkingen:

  1. Succes morgen!
    groetjes,,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Veel plezier morgen en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes gewenst, leuke verkoopbare spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke leuke spulletjes, en het was gezellig vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes!! Hopelijk heb je een beetje goed verkocht! Het was in ieder geval gezellig begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke, leuk dat je bij mijn blog bent geweest. En wat zien die muziekdoosjes er leuk uit, leuk met die vos. En hoe is het gegaan? Goed verkocht? Veel plezier gehad? Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoihoi,
    ik heb je een award gegeven, gewoon omdat je blog zo leuk is en je zulke mooie dingen naait.
    zie het als een compliment en voel je niet verplicht.
    groetjes,

    Lize

    BeantwoordenVerwijderen